Johanna Due-Boje

Hästtokig Grand Prix ryttare

Igår torsdag

Allmänt Permalink1
Igår var det vet-check dag och träning på banan som gällde för oss. Allt gick fint!
Det har varit lite halvkasst väder här, ganska kallt och regningt, men vi är ju vana sen förra tävlingen i Odense om man säger så haha!
 
Jag satt i några timmar och kikade på de andra klasserna med mamma, och det var verkligen många duktiga ryttare med fina hästar! Bådar gott för framtiden =)
Dagens vill-ha var Lina Dolks 5åriga unghäst.. Oh my... Den blev lite spänd och tittig igår men vilken häst hon kommer ha i henne sen!! Den har både gasen, looken och gångarterna :) 
 
En riktig häst-kändis anlände igår också...
Känner ni igen honom? Patrik Kittels Scandic!!
 

Hur sjukt är det inte att jag, med min lilla Colle, ska tävla mot ett ekipage som tagit medalj på EM?! Hade någon sagt det till mig för ett par år sedan hade jag trott den personen slagit i huvudet haha! Känns som Patrik och Scandi-man har guldet rätt säkrat....
 
Min sömntuta - han vet hur man laddar batterierna på tävling! Så skönt!
 
 Dog lite när jag såg detta... Hon hade även ett vitt tävlingsschabrak från Hermés! Åh......
 
Håll tummarna 13.28 för mig! Kram!
#1 - - MalinKalin:

Jag har också blivit totalt kär i Linas häst <3
Håller tummarna för er! :D

Till top