Johanna Due-Boje

Hästtokig Grand Prix ryttare

Operation- hitta ny sadel!

Allmänt Permalink6
Igår var jag och Ziggy på gränsbo för att testa sadel! Fick med mig två stycken Equipesadlar hem att prova medans Rose är i Rotterdam och tävlar. Jätteskönt att kunna prova i flera dagar tycker jag, för lite konstigt känns det alltid första gången man sitter i en ny sadel. Jag är extreeeemt kinkig när det kommer till sadlar, och det ska man ju vara också. Det är ju min arbetsplats!

Nu ska här ridas!!
#1 - - Alex:

Jag har precis köpt en equipe Viktoria är är extremt nöjd! 😊

#2 - - MalinKalin:

Hoppas nån av dom passar :)

#3 - - Victoria:

Hej, jag har mailat dig men vet inte om det kommit fram, angående den vita hästen du har hemma till försäljning. Undrar om du har film och kan berätta mer om honom, och pris?
Tacksam för svar!
Med vänlig hälsning, Victoria

#4 - - Linda:

Det där med sadlar är svårt! Kollade runt på massa innan jag hittade min circle y. Helt otroligt hur man kan ha en sadelkammare med fem olika sadlar men inte en enda passade Josie när jag fick hem henne. ;)

#5 - - Augustidressyren:

missa inte våra nationella dressyrtävling i Augusti! Kolla gärna propen, vinnartäcken i alla klasser, bra premier samt utlottning av massor med priser bland alla startande. Välkommen!
https://tdb.ridsport.se/meetings/31587

#6 - - Anonym:

Har du slutat blogga?

Till top