Johanna Due-Boje

Hästtokig Grand Prix ryttare

Good morning!

Allmänt Permalink10
Så blev det svensk seger igår, härligt!
Måste erkänna att jag inte är någon större schlagerälskare, men finalen är ju faktiskt ganska kul! Speciellt om man tittar med fina vänner och god mat :)
Idag har min klubb Föreningen Bjärebygdens Hästcenter en liten dressyrtävling där jag har sponsrat med ett pris i form av en träning hos oss, så jag ska swisha förbi och lämna ett presentkort där, för att sedan hålla träning för Douglas.
Jag brukar försöka hålla mig ifrån att ha träningar på söndagar i den mån det går, men eftersom Douglas vänder ut och in på sig själv för att hjälpa mig så gör jag såklart mer än gärna detsamma för honom!
Mina klippor, Jonna och Douglas!

Jag hade igår som första dagen som bloggare mer än 1000 besökare, häftigt!
Det skulle vara jättekul att veta hur Du hittade hit? Via Facebook? Via instagram? Eller på nåt annat sätt?? Kommentera gärna!!
Kram :) 
#1 - - Camilla:

Hittade hit via Linn Olsson.

Kul att se att du börjat blogga! Kommer helt klart kika in för inspiration :)

Svar: Kul! jag ska göra allt för att inspirera!
Johanna Due-Boje

#2 - - Selma:

Hej! Superkul att du börjat blogga! Den kommer följas flitigt! Jag hittade hit genom att Linn Olsson tipsade om din blogg på hennes.

Svar: Vad kul att du gillar den! Linn är ju för söt :)
Johanna Due-Boje

#3 - - Maja:

Genom din instagram! Kommer fortsätta följa, superkul! Och grattis till din seger i Odense. Kram

Svar: Kul! Och tack snälla, helt overkligt!
Johanna Due-Boje

#4 - - Melli:

Jag hittade hit via Linn Olssons blogg och tänker helt klart fortsätta följa dig!

Svar: Superkul att du hittade hit :D
Johanna Due-Boje

#5 - - Victoria :

Hejsan :) har träffat dig några gånger när du haft träningar för Malin Karlberg. Via LLotta. Såg att du hade instagram så började följa dig där och nu bloggen :) Alltid härligt med inspiration och även när du inte bor så långt bort :)

Svar: Superkul :D
Johanna Due-Boje

#6 - - Isabella (ryttarlivet.com):

Hej och välkommen till bloggvärlden! Jättekul med ännu en inspirerande ryttare att följa :) Jag såg först på din insta att du börjat blogga och läste sedan också att Linn tipsade, så nu är jag här!

Kramar från en vuxen nybörjare :)

Svar: Tack och vad kul med någon som börjat rida i vuxen ålder - häst är bäst :D
Johanna Due-Boje

#7 - - MalinKalin:

Himla kul att du har börjat blogga! Ser fram emot massa inspiration från dej :) Jag hittade din blogg genom Linn Olssons länk på sin blogg.

Svar: Vad kul, hoppas jag kan inspirera!
Johanna Due-Boje

#8 - - Anonym:

Äntligen en till dressyrblogg som verkar vetti! 😍

Svar: Tack!!
Johanna Due-Boje

#9 - - Anonym:

Jag hittade hit via din instagram och måste bara säga att jag älskar din blogg!

Svar: Tack vad kul att höra!!
Johanna Due-Boje

#10 - - Erika:

Hittade hit via Linn Olsson och vilken bra blogg du har!

Svar: Tack! :)
Johanna Due-Boje

Till top